2009. augusztus 7., péntek

november 14,kedd,ebédszünet

Ma edzés lesz.Egyáltalán nincs kedvem elmenni.Főleg,hogy rám van bízva az egész csapat,és rendbe kell szednem őket..őő..meddig is..ja igen,március 28-ig..Hát mit is mondjak,nem lesz könnyű.De azthiszem,megvan a taktikám.Az edző már nem is lesz ott.Aztmondta,szerinte jobb lesz ha teljesen rám bízza a csajokat.Marhajó.Inkább elmennék találkozni Nick-kel valahová.

Nick: -Héhahó!Ott lent!Te naplóslány!

Nick áll az asztalunk mellett.Itt ülünk Jacobbal és Biddyvel.Ők nagyban vitatkoznak a vega kajákról,én meg Nickről írok.Olyan aranyos ahogy itt áll.Kitárja a karját,egy nagy ölelést várva.Azonnal felugrok hozzá,és megszorítjuk egymást.

Én: -Szia Nick Kicsim!:D
Nick: -Hallottam,milyen feladatot kaptál..
Én: -Milyen feladatot?
Nick: -Rendbe kell hoznod a lánycsapatot..
Én: -Ja igen..hát..
Biddy: -Tnyleg Mia,még nem is mesélted el mi volt tegnap.
Én: -Majd elmondom Biddy.
Jacob: -Oké.
Nick: -Szóval,sok sikert hozzá Édesem.
Én: -Köszönöm.Nem ülsz ide hozzánk?
Nick: -Igazából éppen oda akartalak hívni a mi asztalunkhoz,de tudod mit?Osszuk be a napokat..ma én ülök itt,holnap meg majd te ott.
Én: -Oké.Szóval Ő itt Biddy Lutz,a legjobb barátnőm,Ő pedig Jacob Lautner,a legjobb haverom.Srácok,Ő itt a barátom,Nick Meyer.
Biddy: -Ó szia Nick!Mia egyből belédzúgott amint meglátott.
Én: -Biddy!!
Nick: -Semmi baj.

Átfogta a derekam,és nyomott egy puszit a számra.Olyan finom ajkai vannak. ::

Nick: -Helló Jacob!
Jacob: -Helló!

Kezet fogtak.Jacob kicsit vonakodott,mert mesélte,hogy nem kedveli az ilyen beképzelt srácokat,de amint elkezdtek beszélgetni rájött,hogy Nick nem az,sőt,alig van EGOja. :D
Biddy teljesen el van olvadva.Elvarázsolva kérdezgeti Nick-et a tegnap esti randinkat illetően.
Nick átkarol engem.Igaz,így alig tudok írni,mert kissé leszorítja a kezem,de valahogy sikerül.De minek is írok tovább?Hiszen itt ül a két legjobb barát,és a világ legjobb pasija velem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése