2009. augusztus 8., szombat

november 14,kedd,edzés után az öltözőben

Eléggé magam alatt vagyok.Amint vége lett a tanításnak hazasiettem,megebédeltem,majd visszajöttem biciklivel az edzésre.Mára nem terveztem sok mindent,meg szerettem volna ismerni a lányokat.Csak 5 kör futás lett volna,szlalomozás,meg 50 fekvőtámasz.A többi időben csak beszélgetni szerettem volna velük.De sajnos nem így alakult.
Otthon már átöltöztem,hogy haladhassunk.A lányok az öltözőben voltak,és éppen az új mezüket vették fel,amit az edző küldött.Rám is várt egy,tehát át kellett vennem azt.Elkezdtem a beszédecskémet,amit irodalom órán találtam ki.

Én: -Sziasztok csajok!Mint tudjátok..
Fanny: -Hol az edzőnk?
Én: -Mint tudjátok én hekyettesítem az edzőtöket.
Sandy: -Mivan?Te csak a csapatkapitány vagy.
Én: -De most az én feladatom lett,hogy kiszuperáljalak titeket márciusig.
Margery: -Igen.Szarul focizunk.És?Csak a fiúcsapat miatt csináltuk!
Én: -Én majd megszerettetem veletek a focit! ;)
Nataline: -Hogy te?Azthiszed idejössz Angelesből,kitúrsz minket a helyünkről,átveszed az irányítást,megszerzed a suli legjobb pasiját magadnak,ezzel elhalászod az én orrom elől,majd itt elkezdesz velünk jópofizni?
Én: -Nagyon sajnálom.De miért keveritek bele Nick-et?Szeretjük egymást,miért nem lehet elfogadni?És én tényleg csak minden jószándékkal jöttem ide.
Odilia: -Hát a lányokkal mi nem így látjuk.
Rachel: -Na igen!Úgysem tudjuk legyőzni az Angelesieket.Te meg biztos nekik fogsz játszani!
Én: -Hogy gondoljátok ezt rólam?Még cska nem is ismertek..
Leah: -Haggyuk már ezt.Mondd mit csináljunk,aztán hagy húzzuk haza a csíkot.
Én: -Hát jó.Én megpróbáltam,nem ment.Amúgy,csak hogy tudjátok:Mára nem terveztem semmitse nagyon,csak egy laza edzést,egész végig beszégethettünk volna,hogy megismerjük egymást.De ha ti így,énis így.Megváltoztatom az edzéstervet!
Kath: -Na halljuk hát!
Én: -20 kör futás!200 fekvőtámasz!20 kör szalomozás,labdapasszolgatás!

Mindenki tátott szájjal kivénszorgott a pályára.

Janet: -Ennyit még az edző sem adott! :@

Ez volt a legtöbb amit odavágtak nekem,aztán végigcsinálták az egészet.Annyira túlhajtották magukat,mint még soha.Fáradtan öltözködtek.Bementem hozzájuk.

Én: -Nos lányok,elég volt?
Emmy: -Te szemét!Hogy emrtél ennyi feladatot adni?
Én: -Próbáltam kedves lenni.Sajnálom.
Janet: -Sajnálhatod is!

Ezek után egytől eggyig mind kiviharzott az öltözőből.

Nick: -Édesem!A lányok régen elmentek,hogyhogy ittvagy?

Felugrottam,Nick nyakába borultam,majd elkezdtem sírni.

Nick: -Kicsim mi történt?
Én: -Utálnak.Esélyt sem adtak hogy megismerjenek.Kedves voltam,de egyből ellenem fordultak.Miattad is,mert én és te járunk,és így elvettelek tőlük,a legjobb pasit a suliból.
Nick: -Ugyanmár kicsim!Amúgy sem bírom őket.Ez nem a te hibád!Ezt csaka z elején fogják csinálni.Utána meglátják majd milyen jófej,rendes,kedves,eszméletlen vagy.
Én: -Ennek esélyét sem látom.De nagyon kedves vagy.
Nick: -Most gyere!Kint vártalak,aztán úgydöntöttem,hogy beszökök.
Én: -Miért vártál?
Nick: -Hazaviszlek.
Én: -Mivel?
Nick: -Hát a kocsimmal. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése