2009. augusztus 5., szerda

november 13,hétfő,este 24:36

Ez az este után,egyszerűen képtelenség aludni.Nick tényleg átjött.Minden simán ment,megmutattam neki a házat,és a kertet.Teljesen elámult,amikor meglátta a focipályámat. :D
Játszottunk egy-egy ellen.Döntetlen lett,de persze hagyta magát.Eszméletlenül jól focizik.A végén pedig,amikor már nagyon melege volt,levette a felsőjét. :D

Utána felmentünk a szobámba,ittunk egy kis limonádét,majd az erkélyről átmásztunk arra a nagy tölgyfára.Nagyon jól elbeszélgettünk.Fel sem fogtam mi történt.Csak ültünk ott ketten.Éppen a nagy nevetésemet halgattattam el,amit ő okozott az egyik viccével.Pár pillanatig csnedben ültünk egymás mellett,és néztük a teliholdat,ami szépen ragyogott.Nick felém fordult.

Nick: -Mia.Ősntén bevallom,ogy nagyon jól érzem magam veled.
Mia: -Hát én is veled,Nick.
Nick: -Arra gondoltam..hogy esetleg..
Mia: -Igen? - randira fog hívni!-gondoltam.
Nick: -Inkább haggyuk.

Közelebb hajolt hozzám,majd olyan gyengéden csókolt meg,hogy azthittem ott esek le a fáról.Aztán csak átkarolt,és együtt néztük a csillogó holdat.Végül én törtem meg a csendet.

Mia: -Nick,mostmár igazán elmondhatod,amit szerettél volna.
Nick: -Egy randira akartalak hívni,de a mai randinál nem lehet jobb.

Mia: -Azért,majd én is átmehetek hozzátok?
Nick: -Természetesen,Kicsim.
Mia: -Kicsim.Ez nap volt életm legszebb napja.
Nick: -Akárcsak nekem.Szeretlek!
Mia: -Én jobban! :D

Mostantól Nick és én egy pár vagyunk.Jupíííí!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése