2009. július 31., péntek

november 13,hétfő,otthon

Mikor hazaértem,becsaptam magam mögött az ajtót,felvágtattam a lépcsőn és körülnéztem,anya hazalért-e már.Sehol nem találtam senkit.Oké,eddig mázlim volt.
Éppen itt ülök az íróasztalomnál,és Nicket keresem myvipen.Ó szuper,meg is van.Akkor fel is veszem msn-re,ki van írva a címe: nick-meyer@hotmail.com
Fent vannak a régi barátaim is.De nincs kedvem nekik írni,mert akkor hiányozni fognak.Ki is töröltem őket.Majd e-mailezek velük,akkor annyira nem lessz rossz.Mert elveszíteni sem akarom őket.
Na lássuk csak..fel is vettük Nick-et.Bejelentkezett!Uramisten!Nem írok neki..vagy írjak?Írt!

Nick: -Szia Mia!:D
Mia: -Hát szia Nick!:D Hogyhogy nem edzésen vagy még?
Nick: -Ja,ezen a hétfőn megbeszéltük a csapattal,hgy csak fél órát nyomunk. :D
Mia: -Aha.Biztos jól nyomjátok.xD
Nick: -Helyén van a humorod csajszi :D:D
Mia: -hehe
Nick: -Szóval,merre laksz?
Mia: -A South Grand-i kertvárosban.
Nick: -Nem mondod?Én is ott lakom.
Mia: -Na és melyik utcában?
Nick: -Cervantes.
Mia: -Hihetetlen!Én is!
Nick: -Milyen szám alatt?
Mia: -15
Nick: -9 :D
Mia: -Hát ez vicces.Eddig nem is tudtuk,hogy egy utcában lakunk.:D
Nick: -Igen.
-Őő..átmehetnék hozzátok?Csak megnézni a házatokat meg üdvözölni az új lakókat ;)

Micsoda?Nick Meyer ide akar jönni?Hát nyugodtan! :D

Mia: -Oké.Gyere csak. :D

Azonnal készülődnöm kell!Ki kell magam sminkelni,de nem túl feltűnően..és..anyu előtt úgy kell tűnjön mintha tényleg üdvözölni jött volna minket.Na meg még le kell dobnom a tesigöncöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése