2009. július 25., szombat

november 13,hétfő,új suliban,ebédszünet

Hát,nem is annyira vészes ez az új suli.Az új osztálytársaim nagyon kedvesek,jól fogadtak.Csomót dumáltam már mindenkivel,tök jó fejek.Viszont azt nem értem,hogy miért nincs senki itt az ebédlőben.
Éppen nyílik az ajtó én meg reménykedve nézek arra,hátha az egyik osztálytársam jön be,és végre lesz kivel dumálnom.

Elakad a lélegzetem!!A világ legjóképűbb sráca lépett be az ebédlőbe!Istenem!Szőke hosszabb haja oldalra fésült,ragyogó kék szemébe pedig olyan jó belenézni.Laza,egyetemi kinézete van.Fekete farmert,zöld rövid ujjút,baseball sapkát és egy edzőcipőt visel.Kíváncsi vagyok hová fog leülni!Nem igaz!Tényleg ő a tökéletes pasi!A focicsapathoz ült le.Tehát focista.

Biddy: -Szia Mia!
Jacob: -Mia!Halihó!
Én: -Ó sziasztok!Bocsi,elbambultam.
Biddy: -Tudom mit néztél.-a fejével a Névtelen srácra mutatott.
Én: -Nem..tényleg,csak elbambultam.
Jacob: Nekünk nem adod be!
Biddy: -Szóval ő Nick Meyer.Focizik,és nagyon jó képű.
Én: -Azt vettem észre.
Biddy: -Igen.Hát azthiszem valamelyik kertvárosban lakik.
Én: -Nem véletlenül a South Grand-iben?
Biddy: -De!Abban.Ismered azt a kertvárost?
Én: -Ott lakom.
Jacob: -Na jó lányok,hozok kaját.
Én: -Szóval,focizik?
Biddy: -Igen.Ő az iskolai fiúcsapat kapitánya.
Én: -Tudod,én is szeretek focizni.
Biddy: -Komolyan?Szívesen ajánlom a láánycsapatunkat!
Én: -Majd utánanézek.Mikor tudok jelentkezni?
Biddy: -Ha jól tudom délután 4-kor lehet.
Én: -Hm..pedig kettőkor vége vannak az óráinknak.Akkor azthiszem várnom kell 2 órát.
Biddy: -Micsoda?Dehogyis!Addig elmegyünk vásárolni.Mit szólsz hozzá?
Én: -Hát nem is tudom..
Biddy: -És elmegyünk fodrászhoz is,meg kozmetikushoz.
Én: -Hát..ez nem igazán az én világom..
Biddy: -Nyugi csajszi jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése