2009. július 23., csütörtök

november 12,vasárnap reggel,új otthonunkban

Borzasztóan aludtam az este.Egész végig forgolódtam,és még mindig nem tudtam feldolgozni,hogy anya milyen gyorsan belement ebbe a dologba,és meg sem beszélte velem.Egy mukkot sem szólt róla,csak amikor beparkolt a házunk elé a taxi.Belerángatott,elvitt a barátaimhoz.Elég sok helyre kellett elvinnie,mert sok barátom van,akiktől feltétlenül el kellett búcsúznom.Elmagyaráztam nekik 5 perc alatt a helyzetet,majd szorosan átöleltem őket,és elmentem.Legjobban viszont akkor fájt a szívem,amikor a legjobb barátnőmtől kellett elbúcsúznom.Szinte ovis korunk óta a legjobb barátnők vagyunk,és most,a gimi 2. éve elején el kell válnunk.Hát mondhatom szép.

Hogy egy kis jó dologról is írjak már: A házunk elképesztő!
Tényleg New York egyik kertvárosába költöztünk.A szomszédok oltári kedvesek.Mindenki boldogan integetett nekünk ahogy végiggurultunk az utcán.Arra gondoltam,hogy majd valami pirinyó házat fogok megpillantani,egy elszigetelt helyen,mert ha már ennyi extra van ebben a nyereményben a ház részét tuti nem nagyolták el.De valakinek,aki kitalálta ezt a pályázatot nagyon sok pénze lehetett mert a házunk oltári!

Nagy,tágas kerttel van ellátva,aminek a hátuljában egy grillezősátor,egy égszínkék vizű medence,és egy focipálya foglal helyet!!Az első kertbe pedig a szivárvány minden színében pompázó virágokat,és bokrokat ültettek.A ház és a kerítés fehér,a fű üde zöld.Amint beléptem a kedves kis kapun rájöttem,hogy azért van valami jó is ebben a költözésben,mert egy zsemleszínű golden retriever kutya ugrott a nyakamba.Hátradöntött a napfény pásztázta zöld pázsitra,majd elkezdte nyalogatni az arcom.Amint engedte,hogy felkeljek megnéztem a nyakörvét.

Dodi.Szóval a kutya neve Dodi.Nem bántam volna,ha valami találóbbat kerestek volna,de megfelelt az is.
Anya kinyitotta a szintén hófehér ajtót,majd beléptünk a világ legotthonosabb házába.Egy előszobába értünk,amiből egy lépcső ment fel az emeletre.Először a földszinten néztünk szét.Balra volt a konyha,modern cuccokkal felszerelve.Jobbra a nappali egy kényelmes bőrkanapéval,és oltári nagy plazmával 5.1-es hangfalszettel.A lépcső mögött helyet foglalt még egy dolgozószoba,egy wc és egy festőszoba anyának.Mindenféle szobrokat,és virágokat tettek bele,hogy legyen mit lefestenie anyának.

Az emeleten jobbra foglalt helyet az én szobám,külön bejáratú fürdővel,balra pedig anya szobája,szintén külön fürdőszobával.

A szobámba nagyon szép bútorokat tettek,amik egyben modernek is voltak,de nem hideg hatásúak.Nagyon puha szőnyeget tettek a földre,szinte mintha felhőkön járnék.Megajándékoztak egy franciaággyal amin tök jót lehet ugrálni,mert nagyon ruganyos.És a szekrény egyik polcán észrevettem valamit: mini focilabda.Húha!Ezek aztán tudják mitől döglik a légy.

Nem szálltam el amiatt,mert ilyen szuper otthonunk lett,és valószínűleg nem kell többet nélkülöznünk.Nem érdekel.Oké,sokkal jobb így,hogy nem látom az asztalon a felszólításokat levél formájában,hogy fizessük be a villanyszámlát.Sokkal jobb érzés,de ettől én nem leszek ilyen nyafogós picsa,akiket csak a plázázás,és a legdrágább és legdivatosabb cuccok dobnak csak fel.Mivel nem szeretem a divatot.Vagyis oké,adok magamra mert azért érdekel hogy hogy nézek ki,mint minden normálist lányt,de nem ez az életformám.Inkább felveszek egy büdös mezt,és kimegyek focizni. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése