2009. július 30., csütörtök

november 13,hétfő,fodrásznál

Éppen a hajamon dolgozik,egy kedves kinézetű nő.Nem is tudom..aztmondták sokat kell rajta alakítani.Na kíváncsi leszek,hogy ebből a barna szarkafészekből mit tudnak kihozni..
Biddy haján persze nem kell sokat alakítani.Gyönyörű,hosszú,fénylő fekete haja van.Szürke szeme.Nagyon okos,kissé tudálékos is.Nagyon segítőkész,és igazi divatszakértő,bevallása szerint.

Húha,pont most veszik le a fejemről a törölközőt.Kiderül milyen lett.És woilá!
Apám!El vagyok képedve!Oldalfrufrut vágtak nekem,a hajam rövidebb lett,és olyan selymes..olyan természetesen gyönyörű.Éppen most adnak a kezembe egy termékmintát,hogy milyen hajápolót használjak.
Fodrásznő: -Mit írsz olyan szorgalmasan?Talán házi feladat?
Én: -Ó nem.Napló.Szóval,nagyon köszönöm a hajvágást.Nagyon tetszik.

Fizettünk,majd kiléptünk a fodrászüzletből Biddyvel.
Biddy: -Mia!Egyszerűen szuper a hajad!
Én: -A tiéd is király lett!
Biddy: -Ugyan már,én csak levágattam az eltöredezett hajvégeimet,ami 2 centit jelent.Nincs semmi változás rajtam.Ellenben a te hajad jó irányba változott. ;)
Én: -Köszönöm,de a fodrász érdeme.És tényleg jó,hogy belerángattál.
-Most hová megyünk?
Biddy: -Kozmetikushoz.Gyantáztatunk és kitisztíttatjuk az arcunkat.
Én: -Hogy mi?
Biddy: -Gyere itt is vagyunk!
Én: -Hogynemár!
Biddy: -Nem bánod meg! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése