2009. július 31., péntek

november 13,hétfő,délután

A kozmetikus egyszerűen csodákra képes.Éppen a New Yorker egyik próbafülkéjében állok,és az arcomat,no meg a szőrmentes lábamat tanulmányozom,majd átvándorol a tekintetem a ruhámra,amire Biddy beszélt rá.Hát..elég csinosan áll.Igazán tetszik.Én mondjuk egyből a farmerokat és toppokat kezdtem el nézegetni,aztán Biddy rámutatott a szoknyákra.Hogy én szoknyát viseljek?Talán 1 évben egyszer,ha odakerül a sor hogy valami rendezvény van,de mostmár biztosan többször fogok.Egy rövid szoknya egy magassarkúval nagyon jól kiemeli a hosszú vékony lábaimat-legalábbis Biddy szerint.

Miután végignéztük az összes ruhát,és kiválasztottuk,melyiket visszük haza,fizettünk,majd távoztunk a boltból.Ránéztem az órámra.
Én: -Jó ég Biddy!Már 15:30 van!Fél óra alatt nem érek oda a focira!
Biddy: -Nyugimár!
-Hé!Taxi!
Én: -Ó!Remek ötlet!
Taxisofőr: -Hová lesz lányok?
Én: -Albert Einsten!De kérem,siessen!
Taxisofőr: -Oké,lányok!

Megérkeztünk kipattantam a taxiból.Biddy hazament azzal,én meg lerohantam a focipályára.Pont ma van a válogatás!Átvettem a tesigönceimet,aztán odafutottam a sor végére.

Az edző figyelmesen méregetett minket.
Edző: -Szóval,lányok,ti vagytok azok,akik szeretnétek benne lenni a csapatban igaz?Hát akkor lássunk egy kis bemelegítést,majd kettéoszlotok,és mindenki megmutathatja mit tud!

A New Yorki lányok,valószínűleg menőségből akarnak focira járni,mert mindenki tök béna volt.Az edző újra sorba állított minket.
Edzőbá: -Szóval,lányok!El is felejtettem bemutatkozni.Bocsánat, a nevem Jack Smith,de szólítsatok csak Edzőbának. ;)

Ezen mindenki jöt nevetett,de aztán feszülten figyeltük,kit hová sorolnak.

Edzőbá: -A kispadosok lettek: Lizzy Moore
Meg Young
Peggy Ainsworth

-Akik pályára léphetnek: Emmy Michael
Fanny Bay
Janet Bannes
Katharina Lenox
Leah Seresin
Margery Phelps
Nataline Murphy
Odilia Simmons
Rachel Thomas
Sandy Robert

-éééés a csapatkapitány: Mia Wentz
Én: -Hogy mi?Én lettem a csapatkapitány?Húha..Köszönöm!
Edzőbá: -Jólvan lányok mehettek!Kivéve Miát!Veled még beszélnem kell négyszemközt!
Én: -Rendben,hallgatom.
Edzőbá: -Mint látod,itt New Yorkban a lányok naggytöbbsége..na jó,az összes lány azért jár focira,hogy a fiúcsapatnál bevágódjanak,vagy pedig hogy menőzzenek.Te viszont nem ilyen vagy,te szívvel-lélekkel focizol.A Los Angelesiek évről-évre levernek bennünket.A te feladatot,hogy megszerettesd velük a focit,és remek csapatot faragj belőlük!Egyébként hol tanultál ilyen jól focizni?
Én: -Rendben,válallom a feladatot.Amúgy..hát..Angelesben. :D
Edzőbá: -Aha.Mostmár értem.Akkor remekül fel tudod majd őket készíteni.
Én: -Igen.
Edzőbá: -A meccs március 28.-án lesz,a fiúcsapat játéka után fogtok pályára kerülni.Most elmehetsz,mert jönnek a fiúk.
Én: -Oké,köszönöm!

Elkezdtem eszeveszettül rohanni befelé,hogy még anyu előtt hazaérjek.Szerencsére,hétfőn mindig hétig dolgozik,Az edzés pedig fél hétig tartott,úgyhogy nagyon kellett sietnem,amikor valakibe beleütköztem,és mindketten elvágódtunk.
Felnéztem,és megláttam őt.Nick Meyernek ütköztem neki.Gyorsan felállt,és a kezét nyújtotta.Ahogy megfogtam,észrevettem hogy elképesztően puha.
Nick: -Ó!Szia!Örülök,hogy összefutottunk!:D
Én: -Inkább összeütközésnek nevezném,de én is. :D
Nick: -Nick Meyer vagyok,szia!
Én: -Tudom. :D Vagyis..őő..én Mia Wentz.
Nick: -Új vagy a suliban?
Én: -Igen.Honnan gondoltad?
Nick: -Csak mert a fiú öltöző felé vetted az irányt.. hehe
Én: -Ó..hoppá..köszi a figyelmeztetést.
Edzőbá: -Nick!Gyere már csak a capatkapitányra várunk!
Nick: -Azonnal!
Én: -Csapatkapitány vagy?
Nick: -Igen.És te?
Én: -Ma én is az lettem.Az én feldatom formába hozni a lánycsapatot.Angelesből jöttem.
Nick: -Mostmár érthető,miért téged választott az Edzőbá.Ne tényleg mennem kell.Akkor szia!
Én: -Helló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése