2009. augusztus 12., szerda

november 15,edzés előtt az öltözőbe

Mindent előkészítettem.Egész éjszaka úton voltam.Ismerek már egy pár üzletet,amik éjszaka is működnek.Elvittem a varrónőhöz a ruhákat úgymond átalakításra.És,valahogy rózsaszínre is csinálták őket.Vettem strasszokat,meg új cipőket.Ez edzőbá adott az iskolai keretből.A suliban a pad alatt ragasztgattam a mezeket.Persze közbe vigyáznom kellett,nehogy a szúrós szemek,amit a hátamba fúródtak,nehogy kilessék..Végül itt vagyok egy nagy halom ruha között,és a padokra teszem őket.Már jönnek is..Most abbahagyom az írást,és elbújok,hogy ne lássanak.
Egy levelet hagytam nekik:

"Sziasztok!
A mai edzés elmarad.Remélem örültök neki,mehettek bárhová.A mezeket azért nézzétek meg.Egy kis kedvesség.Remélem értékelitek,és meglátjátok e mögött a jó szándékomat.
Mia"

Nataline: -Ó ez annyira aranyos!Nézzétek!Biztosan egész éjszaka ezen dolgozott.
Sandy: -Tök hülyék voltunk.Ha ennyit megtesz értünk,biztos nem fog játszani a Los Angelesieknek..
Rachel: -Tuti!És tudjátok mit?Nick nem is annyira jó pasi!..és..nagyon rendes Mia.Nem haragudhatunk rá emiatt.

Én: -Lányok!Én is nagyon sajnálom.Bocsánat..
Odilia: -Még te kérsz bocsánatot..amikor kezdettől fogva csak jót akartál,és kedves voltál velünk..
Én: -Akkor is bocsánat. :D
Margery: -Nagyon sajnáljuk.Lányok!Egy közös ölelést! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése